Μετακομίσαμε!!! Οι παραλαβές από την έδρα μας θα γίνονται στα νέα μας γραφεία:  Σμύρνης 52 στη Νέα Φιλαδέλφεια ΤΚ.14341. Οδηγίες πρόσβασης εδώ !

Μετακομίσαμε!!! Οι παραλαβές από την έδρα μας θα γίνονται στα νέα μας γραφεία: Σμύρνης 52 στη Νέα Φιλαδέλφεια ΤΚ.14341. Οδηγίες πρόσβασης εδώ!

Ώρα να μάθεις από τι είναι φτιαγμένο το σώμα σου!

07/06/2021

Ήξερες ότι η σύσταση του σώματος σου είναι το ποσοστό των οστών, του λίπους, του νερού, και της μυϊκής μάζας στο ανθρώπινο σώμα; Όλες αυτές τις παραμέτρους όχι μόνο μπορείς να τις μετρήσεις, αλλά μπορείς και να εντοπίσεις με ακρίβεια πως επηρεάζουν το σώμα και την υγεία σου γενικότερα. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μία ηλεκτρονική ζυγαριά – λιπομετρητή που διαθέτει την εξαιρετική, ιαπωνική τεχνολογία ΒΙΑ. Μέσω της εν λόγω τεχνολογίας μπορείς να αναλύσεις με επιτυχία τη σύσταση του σώματος σου. Για να κατανοήσεις, όμως τη σημασία του να γνωρίζεις από τι είναι φτιαγμένο το σώμα σου, δηλαδή τη σύσταση του σώματος σου και πως επηρεάζει την εσωτερική σου υγεία, είναι πολύ σημαντικό να μάθεις τι συμβολίζει η κάθε μέτρηση. Παρακολουθώντας τις μετρήσεις σου στην πάροδο του χρόνου, εντοπίζεις άμεσα τα αποτελέσματα των διατροφικών και προπονητικών σου συνηθειών.

 

    Ποσοστό Σωματικού Λίπους & Μάζα Σωματικού Λίπους

Το ποσοστό σωματικού λίπους είναι η αναλογία λίπους στο συνολικό σωματικό βάρος και η μάζα του αποτελεί το πραγματικό βάρος του λίπους στο σώμα.

Το σωματικό λίπος είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος, καθώς και την προστασία των αρθρώσεων και των εσωτερικών οργάνων. Οι θερμίδες και η ενέργεια που χρειάζεται το σώμα προέρχεται από την τροφή και τα υγρά που καταναλώνεις. Η ενέργεια αυτή «καίγεται» μέσω της φυσικής δραστηριότητας και γενικότερα των σωματικών λειτουργιών. 

Αν καταναλώνεις τον ίδιο αριθμό θερμίδων με αυτές που καις, τότε όλες οι θερμίδες που προσλαμβάνεις μετατρέπονται σε ενέργεια. Εάν όμως καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες από όσες καις, τότε οι «επιπλέον» αυτές θερμίδες αποθηκεύονται στα λιποκύτταρα. Εάν το αποθηκευμένο λίπος δεν μετατραπεί σε ενέργεια αργότερα, τότε δημιουργείται περιττό σωματικό λίπος. Τα περιττά επίπεδα σωματικού λίπους μπορούν βλάψουν μακροχρόνια την υγεία μας. Η μείωση του σωματικού λίπους έχει αποδειχθεί ότι ελαττώνει άμεσα τον κίνδυνο ορισμένων παθήσεων όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση, οι καρδιακές παθήσεις, ο διαβήτης τύπου 2, αλλά και ορισμένους καρκίνους. Από την άλλη, το χαμηλό σωματικό λίπος μπορεί να προκαλέσει διάφορα προβλήματα στην υγεία του σώματος όπως οστεοπόρωση ή απορρύθμιση του κύκλου περιόδου στις γυναίκες.

Μετρώντας το σωματικό λίπος, μπορείς να ελέγχεις και να συγκρίνεις τις τιμές λίπους σου σε σχέση με τις φυσιολογικές – υγιείς τιμές λίπους. Βάσει αυτών των δεδομένων μπορείς να προσαρμόζεις τις διατροφικές και προπονητικές σου συνήθειες ανάλογα με τις τιμές λίπους σου σε συνάρτηση με τις υγιείς τιμές.

 

   Σπλαχνικό λίπος

Το σπλαχνικό λίπος βρίσκεται βαθιά στην κοιλιακή περιοχή περιβάλλοντας και προστατεύοντας τα ζωτικά σου όργανα.

Ακόμα και αν το σωματικό βάρος και το σωματικό λίπος παραμένουν σταθερά όσο γερνάς, η κατανομή του λίπους αλλάζει και είναι πολύ πιθανό να μετατοπιστεί στην κοιλιακή περιοχή. Εξασφαλίζοντας ένα υγιές επίπεδο σπλαχνικού λίπους στο σώμα, μειώνεις άμεσα τον κίνδυνο ορισμένων ασθενειών, όπως οι καρδιακές παθήσεις, η υψηλή αρτηριακή πίεση. 

   Μυϊκή Μάζα

Η μέτρηση μυϊκής μάζας αποτελεί το προβλεπόμενο βάρος των μυών στο σώμα.

Η μυϊκή μάζα περιλαμβάνει τους σκελετικούς μυς, τους λείους μυς, δηλαδή τους καρδιακούς και τους πεπτικούς μυς καθώς και το νερό που περιέχεται σε αυτούς. Οι μύες αυτοί λειτουργούν ως κινητήρες στην κατανάλωση ενέργειας. Όσο αυξάνεται η μυϊκή μάζα, τόσο αυξάνεται και ο ρυθμός καύσης την ενέργειας (θερμίδες), ο οποίος ως αποτέλεσμα επιταχύνει το βασικό μεταβολικό ρυθμό (BMR) και βοηθά να στη μείωση των επιπέδων σωματικού λίπους, χάνοντας βάρος με υγιή τρόπο. Εάν ασκείσαι σκληρά, η μυϊκή μάζα θα αυξηθεί και αυτό μπορεί να οδηγήσει και στην αύξηση του συνολικού σωματικού σου βάρους. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείς τις μετρήσεις της μυϊκής σου μάζας, ώστε να εντοπίζεις την επίδραση του προπονητικού σου προγράμματος πάνω στο σώμα σου.

    Συνολικό Νερό Σώματος

Συνολικό νερό σώματος είναι η συνολική ποσότητα υγρού στο σώμα που εκφράζεται ως ποσοστό του συνολικού βάρους.

Πάνω από το μισό σώμα αποτελείται από νερό. Το νερό είναι ουσιαστικό μέρος διατήρησης της υγείας μας, ρυθμίζοντας τη θερμοκρασία του σώματος και συμβάλλοντας στην αποβολή των αποβλήτων . Το σώμα χάνει συνεχώς νερό μέσω των ούρων, του ιδρώτα και της αναπνοής επομένως, είναι σημαντικό να συνεχίσεις να το αντικαθιστάς. Η ποσότητα υγρού που απαιτείται κάθε μέρα, ποικίλλει από άτομο σε άτομο, και επηρεάζεται από τις κλιματολογικές συνθήκες, καθώς και από τις σωματικές δραστηριότητες που κάνουμε. Η καλή ενυδάτωση του σώματος σου ενισχύει τη συγκέντρωση, βελτιώνει την αθλητική απόδοση και συμβάλλει γενικότερα στην ευεξία. Οι ειδικοί συνιστούν  την κατανάλωση τουλάχιστον 2 λίτρα νερού καθημερινά. Ενώ, εάν αθλείσαι είναι πολύ σημαντικό να αυξήσεις την πρόληψη υγρών για να διασφαλίσεις τη μέγιστη απόδοση σου. Οι μέσες τιμές νερού στο σώμα για ένα υγιές άτομο είναι από 45% έως 60% για τις γυναίκες και από 50% έως 65% για τους άνδρες.

   Οστική Μάζα

Το προβλεπόμενο βάρος των οστών στο σώμα σου.

Αν και η οστική μάζα είναι απίθανο να υποστεί αισθητές αλλαγές βραχυπρόθεσμα, είναι σημαντικό να διατηρήσεις υγιή τα οστά σου ακολουθώντας μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε ασβέστιο και κάνοντας γυμναστική. Παρακολουθώντας την οστική μάζα μπορείς να εντοπίζεις τυχόν αλλαγές και να δράσεις αναλόγως εφόσον χρειάζεται.

    Physique Rating (Βαθμολογία Σωματικής Διάπλασης)

Πρόκειται ουσιαστικά για την αξιολόγηση του επιπέδου των μυών και του σωματικού λίπους του σώματος.

Το σώμα βαθμολογείται σύμφωνα με τους 9 διαφορετικούς τύπους σώματος. Καθώς, αλλάζει το επίπεδο της δραστηριότητας , η ισορροπία του σωματικού λίπους και της μυϊκής μάζας θα αλλάξει σταδιακά, γεγονός που επηρεάζει τη συνολική διάπλαση. Η βαθμολογία της σωματικής διάπλασης δίνει μία ξεκάθαρη εικόνα για τον τύπο του σώματος που διαθέτεις.

  Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός (BMR)

Είναι το ελάχιστο ημερήσιο επίπεδο ενέργειας ή θερμίδων που χρειάζεται το σώμα όταν βρίσκεται σε ηρεμία (συμπεριλαμβανομένου του ύπνου) για να λειτουργεί αποτελεσματικά.

Περίπου το 70% των θερμίδων που καταναλώνεις καθημερινά χρησιμοποιούνται για τον βασικό μεταβολισμό. Η αύξηση της μυϊκής μάζας επιταχύνει τον βασικό μεταβολικό ρυθμό (BMR). Ένα άτομο με υψηλό BMR καίει περισσότερες θερμίδες σε κατάσταση ηρεμίας από ένα άτομο με χαμηλό BMR. Η αύξηση της μυϊκής μάζας βοηθά στην αύξηση του BMR, το οποίο με τη σειρά του αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων που καίει και συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των επιπέδων σωματικού λίπους. Η μέτρηση BMR μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μία μικρή βασική γραμμή για ένα πρόγραμμα διατροφής.

   Μεταβολική Ηλικία

Η μεταβολική ηλικία υπολογίζεται με την σύγκριση του BMR με έναν μέσο όρο BMR της ηλικιακής ομάδας που ανήκεις.

Εάν, η μεταβολική ηλικία είναι μεγαλύτερη από την πραγματική ηλικία, είναι μία ένδειξη, ότι πρέπει να βελτιώσεις το μεταβολικό ρυθμό του σώματος σου. Η αυξημένη άσκηση θα δημιουργήσει υγιή μυϊκό ιστό, ο οποίος με τη σειρά του θα βελτιώσει τη μεταβολική ηλικία. Παρακολουθώντας τακτικά την μεταβολική ηλικία βρίσκεσαι σε ένα καλό δρόμο για την ενίσχυση της συνολικής υγείας του σώματος μας.

  Δείκτη Μάζας Σώματος (ΒΜΙ)

Υπάρχει μία στάνταρ αναλογία βάρους προς ύψος, που χρησιμοποιείται ως γενικός δείκτης της υγείας.

Ο Δείκτης Μάζας σώματος μπορεί να υπολογιστεί διαιρώντας το βάρος με το τετράγωνο του ύψους. Για παράδειγμα αν εάν το βάρος σου είναι 68 κιλά και το ύψος σου 1,65μ ο υπολογισμός θα γίνει ως εξής: 68 ÷ (1,65x1,65) = 24,98. Το Εθνικό Κέντρο για την Καρδιά, τους Πνεύμονες και το Αίμα, το οποίο εδρεύει στις ΗΠΑ και αποτελεί Τμήμα του Αμερικανικού Υπουργείου Υγείας, αξιολογεί την κλίμακα του ΔΜΣ ως εξής: Κάτω από 18,5 = Λιποβαρής , από 18,5-24,9 = Φυσιολογικό βάρος, από 25-29,9 = Υπέρβαρος και άνω του 30 = Παχύσαρκος

  Ποιότητα Μυών

Δείχνει την ποιότητα / κατάσταση των μυών σου βάσει παραγόντων όπως την ηλικία και τη γυμναστική.

Η ποιότητα/ κατάσταση των μυών υποδεικνύει την κατάσταση του μυός που αλλάζει βάσει παραγοντων όπως η ηλικία και η φυσική κατάσταση. Η ποιότητα των μυών των νέων και εκείνων που γυμνάζονται τακτικά συνήθως βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Η κατάσταση των μυών επιδεινώνεται στους ηλικιωμένους και σε εκείνους που δεν ασκούνται αρκετά. 

  DCI - Καθημερινή πρόσληψη θερμίδων

Μία εκτίμηση για το πόσες θερμίδες μπορείς να καταναλώσεις μέσα στις επόμενες 24 ώρες για να διατηρήσεις το τρέχον βάρος σου.

Καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες από ότι η προβλεπόμενη τιμή της DCI σας θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος και να φροντίσεις για τη διατήρησης μίας καλής σωματικής δραστηριότητας, ώστε να μην χάσεις τη μυϊκή σου μάζα. Η Ημερήσια Θερμιδική Πρόσληψη (DCI) είναι το άθροισμα των θερμίδων για τον βασικό μεταβολισμό (BMR), τον μεταβολισμό καθημερινών δραστηριοτήτων (δραστηριότητες που συμπεριλαμβάνουν καθημερινές δουλειές του σπιτιού), και τη θερμογένεση που προκαλείται από τη διατροφή (ενέργεια που χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με την πέψη, την απορρόφηση, το μεταβολισμό και άλλες διατροφικές δραστηριότητες). 

   Βαθμός Ποιότητας Μυών

Η μυϊκή μάζα αξιολογείται σε άτομα άνω των 18 ετών.

Η μυϊκή μάζα εκτιμάται υπολογίζοντας την ποσότητα της μυϊκής μάζας, έναντι του ύψους μας. Στη συνέχεια αυτή η τιμή βαθμολογείται. Όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή, τόσο περισσότερη μυϊκή μάζα σημαίνει ότι έχεις.

  Τμηματική Ανάλυση της Μυϊκής Μάζας

Αξιολόγηση της Μυϊκής Μάζας σε 5 διαφορετικά μέρη του σώματος: κορμό, χέρια και πόδια.

Η παρακολούθηση της τμηματικής μυϊκής μάζας από τα χέρια, τα πόδια και τον κορμό βοηθάει να εντοπίσεις τα αποτελέσματα της προπόνησής σου με την πάροδο του χρόνου. Πραγματοποιώντας τμηματική ανάλυση της μυϊκής μάζας αποκτάς πληροφορίες για τυχόν ανισορροπίες στους μυς και μπορείς να προλάβεις τυχόν τραυματισμούς λόγω αυτών.

  Τμηματική Ανάλυση του Ποσοστού Λίπους

Αξιολόγηση του Ποσοστού Λίπους σε 5 μέρη του σώματος: κορμό, χέρια και πόδια.

Η παρακολούθηση του ποσοστού λίπους τμηματικά από τα χέρια, τα πόδια και τον κορμό θα σε βοηθήσει να εντοπίσεις τα αποτελέσματα της προπόνησής με την πάροδο του χρόνου.

 

Εξασφάλισε όλες αυτές τις πολύτιμες πληροφορίες για την υγεία σου από την άνεση του σπιτιού σου! Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία ανάλυσης βιοηλεκτρικής εμπέδησης BIA που διαθέτουν οι ζυγαριές-λιπομετρητές της εταιρείας Tanita, εξασφαλίζεις τις πιο αξιόπιστες, λεπτομερείς και ακριβείς μετρήσεις για την σύσταση του σώματος σου. Μέτρησε την συνολική υγεία του σώματος σου, όχι μόνο το βάρος σου.

 

Ανακάλυψε τις ζυγαριές -  λιπομετρητές Tanita με τεχνολογία ΒΙΑ εδώ!