Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για το μήνα Αύγουστο ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση στην παραγγελία σου έως και 10 ημέρες! 

Οι παραγγελίες που θα καταχωρηθούν απο 13 έως και 21 Αυγούστου, θα εκτελεστούν απο την Δευτέρα 22 Αυγούστου.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση! Ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση σε όλους!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για το μήνα Αύγουστο ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση στην παραγγελία σου έως και 10 ημέρες! 

Οι παραγγελίες που θα καταχωρηθούν απο 13 έως και 21 Αυγούστου, θα εκτελεστούν απο την Δευτέρα 22 Αυγούστου. Ευχαριστούμε για την κατανόηση! Ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση σε όλους!

Όροι Χρήσης

Εισαγωγή

Η σελίδα www.e-soma.gr αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας SERINTH Ε.Π.Ε. με ΑΦΜ 998395573 και ΔΟΥ Αγ. Αναργύρων που εδρεύει στους Αγίους Αναργύρους, Ιωάννη Μέρλα & Αγ. Νικολάου 90, ΤΚ 13561 και είναι καταχωρημένη με αριθμό ΓΕΜΗ 008354501000.

Παρακαλούμε προτού εισέλθετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και περιηγηθείτε στη σελίδα μας να διαβάσετε και βεβαιωθείτε πως συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις που διέπουν τη συναλλαγή σας μαζί μας. Η χρήση της ιστοσελίδας μας και η πραγματοποίηση παραγγελιών μέσω του e-soma.gr συνεπάγεται αυτόματα αποδοχή των Όρων Χρήσης που ακολουθούν.

Όροι

Το e-soma.gr. διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών οποιαδήποτε στιγμή κρίνει απαραίτητο. Το e-soma.gr αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

Το e-soma.gr καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να παρέχει στους χρήστες μέσω των σελίδων του έγκυρο, ακριβές και αξιόπιστο υλικό σχετικά με τις πληροφορίες και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρατίθενται αλλά και τις παρεχόμενες από αυτό υπηρεσίες. Δεν μπορούν ωστόσο να διασφαλιστούν περιπτώσεις τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας και αφορούν οποιαδήποτε πληροφορία, τιμή ή χαρακτηριστικά προϊόντων.

Παρακαλούμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την προσπάθεια διαρκούς βελτίωσής μας, εφόσον υποπέσει κάποιο πιθανό σφάλμα στην αντίληψή σας, να μας ενημερώσετε συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.  

Περιορισμός Ευθύνης

Το e-soma.gr εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το www.e-soma.gr δε φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά τη διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης, το e-soma.gr. ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Το περιεχόμενο της σελίδας www.e-soma.gr αποτελεί ιδιοκτησία της Serinth Ε.Π.Ε.

Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται στη σελίδα www.e-soma.gr, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Serinth Ε.Π.Ε. και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτό καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα του www.e-soma.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.

Υποχρεώσεις Χρήστη

Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.e-soma.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις, παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων.

Οι χρήστες είναι υπεύθυνοι για τη διατήρηση του απορρήτου του κωδικού πρόσβασης λογαριασμού τους, καθώς και για τον περιορισμό πρόσβασης στον υπολογιστή τους, και αναλαμβάνουν την ευθύνη για όλες τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα υπό τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού του. Σε περίπτωση ανήλικου χρήστη, αυτός δικαιούται να χρησιμοποιήσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες μόνο με τη συμμετοχή ενός γονέα ή κηδεμόνα.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή υπηρεσιών, να διακόψει λογαριασμούς, να αφαιρέσει ή να τροποποιήσει το περιεχόμενό τους, ή να ακυρώσει παραγγελίες κατά την απόλυτη κρίση της.

Ενημερωτικά Δελτία (Newsletters)

1. Το e-soma.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email.

2. To e-soma.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση

3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί

4. Βάλετε τη διεύθυνση αποστολής του e-soma.gr news@e-soma.gr στη safe list σας

5. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων του e-soma.gr, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site.

6. Το e-soma.gr χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletter. Δεν παραδίδει σε 3ους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας.

7. Η ενημέρωση από το e-soma.gr, γίνεται μόνο αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία στο e-soma.gr, χρησιμοποιώντας το site μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (email) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για τη σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας.

Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δε λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

Ασφάλεια

Παρέχουμε τη δυνατότητα ασφαλών συναλλαγών με χρήση SSL 128bit (Secure Sockets Layer). Το πρωτόκολλο SSL κρυπτογραφεί τα ευαίσθητα δεδομένα της συναλλαγής. Για να μεγιστοποιήσουμε την ασφάλεια σας το κατάστημα μας δεν αποθηκεύει και δεν διατηρεί στον server της τα στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών/προπληρωμένων καρτών.

Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στο e-soma.gr είναι εμπιστευτικές και το e-soma.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης για Αγορές από Απόσταση

Σε περίπτωση αγορών που κάνετε από απόσταση (πχ. μέσω του Internet), μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο με αστική χρέωση 2107009382 εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που θα υποδείξετε. Σε περίπτωση που παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων η προθεσμία εκκινεί την στιγμή που θα παραλάβετε το τελευταίο προϊόν της παρτίδας ή με την ολοκλήρωση της τελευταίας παροχής σε περίπτωση περιοδικών παροχών. Τέλος σε περίπτωση αγοράς ψηφιακού περιεχομένου το οποίο δεν είναι αποθηκευμένο σε σταθερή βάση, η προθεσμία εκκινεί από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσό που μας έχετε καταβάλλει χρησιμοποιώντας τον τρόπο καταβολής τον οποίο εσείς είχατε επιλέξει για να μας καταβάλετε το τίμημα. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής προβαίνουμε άμεσα στην εντολή προς τον εκδότη της κάρτας και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από το e-soma.gr και επιβαρύνουν τον πελάτη.

Κατ’ εξαίρεση, ο καταναλωτής δεν έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης στις ακόλουθες περιπτώσεις συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος (άρθρο 3ιβ της ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) :

•             Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεστεί πλήρως από τον προμηθευτή.

•             Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει η επιχείρηση και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

•             Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.

•             Την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

•             Την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, αναπνευστικά είδη, ακουστικά βαρηκοΐας, υποστρώματα θέρμανσης, είδη ατομικής υγιεινής, μαξιλάρια, ορθοπεδικά είδη κ.ο.κ.

•             Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

•             Την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων.

•             Την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.

Ακύρωση Παραγγελίας

Χωρίς να περιορίζονται οι διατάξεις του άρθρου 9 περί Υπαναχωρήσεως, η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις & στάδια ολοκλήρωσης αυτής:

  • Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας & κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας αυτής, μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο πλήκτρο «αφαίρεση».
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή των προϊόντων, μπορείτε να καλέστε το 2107009382 (ΔΕΥ-ΠΑΡ 10.00-16.00) ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της.
  • Αν έχετε παραλάβει τα προϊόντα που παραγγείλατε, καλέστε μας στο 2107009382 (ΔΕΥ-ΠΑΡ 10.00-16.00) ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Τιμολόγηση

Η τιμή καταλόγου με ΦΠΑ που εμφανίζεται στα προϊόντα στην ιστοσελίδα μας αντιστοιχεί στην τιμή λιανικής πώλησης του προϊόντος.

Δεν είμαστε σε θέση να διασφαλίσουμε την τιμή ενός προϊόντος μέχρι την αποστολή της παραγγελία σας. Ωστόσο, δεσμευόμαστε να προβαίνουμε σε χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας μόνον αφότου η παραγγελία σας έχει εισέλθει στη διαδικασία αποστολής.

Διαθεσιμότητα

Το e-soma.gr διεκπεραιώνει κάθε παραγγελία στο πλαίσιο των διαθέσιμων αποθεμάτων του. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα μας δεν είναι διαθέσιμο στο απόθεμά μας, δεσμευόμαστε να σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά, εντός 2 εργάσιμων ημερών, ενημερώνοντάς σας για τον χρόνο ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων αναφέρονται ενδεικτικά και δεν είναι δεσμευτικές.

Όροι Βασικής Εγγύησης

Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του.

Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη.

Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού.

Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού.

Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.

Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (του λοιπού "ο Προμηθευτής"). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Προμηθευτή εγγύησης καθώς στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων.

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση.

Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της.

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Πέραν και εκτός της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

Επίσης, ο Προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

Επίλυση Διαφορών

Το e-soma.gr βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές προκειμένου να εξυπηρετηθούν με το βέλτιστο δυνατό τρόπο και να ικανοποιηθούν οποιεσδήποτε ανάγκες προκύψουν από τις συναλλαγές τους μαζί μας. Σε περίπτωση, όμως, που δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε πλήρως τα τυχόν ζητήματα τα οποία έχετε και θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμα σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται, μπορείτε να επιδιώξετε την επίλυση τυχόν διαφορών καταφεύγοντας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του Κανονισμού 524/2013. Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλλετε προς επίλυση κάθε διαφορά την οποία τυχόν έχετε. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας πληροφορίες για το οποίο και για την επίλυση διαφορών μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση ec.europa.eu/odr. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr). Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν σε τίποτα τα δικαιώματα που και εσείς και εμείς έχουμε να καταφύγουμε στα αρμόδια δικαστήρια.